Al je vragen over de verplaatsing van Trouwidee beantwoord
Al je vragen over de verplaatsing van Trouwidee beantwoord

In een eerder nieuwsbericht kon je lezen dat Trouwidee verplaatst wordt naar een later moment. Dit vanwege het Coronavirus. In dit bericht proberen wij alle vragen te beantwoorden die je misschien hebt. 

 Waarom wordt Trouwidee verplaatst?

De maatregel die de Nederlandse overheid sinds 23 maart jl. oplegt met betrekking tot het coronavirus betekent dat alle evenementen die gepland stonden tot 1 juni geen doorgang kunnen vinden. Uiteraard volgen wij de maatregelen vanuit de overheid en dat betekent dat Trouwidee van 3 en 4 april naar 22 en 23 oktober verschuift. Dit doen wij met pijn in ons hart, omdat we weten hoe iedereen naar deze editie heeft toegeleefd. Maar het is niet verantwoord om de huidige situatie met betrekking tot het coronavirus te negeren. Dit zijn uitzonderlijke omstandigheden en de gezondheid van onze deelnemers, partners, bezoekers en medewerkers staat altijd voorop. 

Ik heb een kaartje gekocht voor Trouwidee op 3 & 4 april, is dit nog geldig op de nieuwe datum?

Ja, de tickets zijn geldig op de nieuwe datum. Als je een kaartje hebt voor 3 & 4 april ben je op de
nieuwe datum nog steeds van harte welkom.

Ik heb een kaartje gekocht voor Trouwidee, maar ik kan niet op 22 en 23 oktober. Wat nu?

Je bruiloft is misschien al bijna rond of je hebt al plannen voor 22 en 23 oktober; we begrijpen het als je niet naar Trouwidee kunt komen. Daarom bieden we je de mogelijkheid om je kaartje te restitueren. Als je een restitutieverzoek indient, zullen wij het gehele bedrag van je kaartje(s) en de bijbehorende transactiekosten aan je terugbetalen. 

Hoe wordt het bedrag van mijn kaartje voor Trouwidee gerestitueerd?

Iedereen die een kaartje heeft gekocht via onze website ontvangt van ons een e-mail over de verplaatsing. Hierin staat precies hoe je je kaartje kunt laten restitueren door Paylogic. In de mail vind je een formulier, waarmee je een verzoek kunt indienen bij Paylogic. Hiervoor heb je je persoonlijke informatie en je reserveringsnummer nodig. De deadline om een restitutieverzoek in te dienen is vrijdag 10 april 2020. Als je het formulier niet hebt ingevuld vóór deze datum, word je verzoek niet in behandeling genomen. 

Ik heb wel een kaartje gekocht voor Trouwidee, maar ik heb geen mail ontvangen. En nu?

Als je via de ticketportal een kaartje hebt gekocht, sturen wij een e-mail naar het adres dat jij daar hebt ingevuld. Check dus nog even voor de zekerheid via welk e-mailadres je de kaartjes hebt besteld. Check ook even je spam om zeker te weten dat de mail daar niet terecht is gekomen. Heb je niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op de website. 

Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terugkrijg van Paylogic?

De restitutieverzoeken worden pas in behandeling genomen na de deadline van vrijdag 10 april. Paylogic hanteert een afhandelingsperiode van maximaal 4 weken vanaf die deadline. Binnen die periode zal het bedrag van je kaartje en de transactiekosten teruggestort worden op op de rekening waarmee je betaald hebt. 

Staat je vraag er niet tussen? Dan kun je contact met ons opnemen door het contactformulier op onze website in te vullen. We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. 

Scroll naar top